Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wel even allemaal onze pillendoos en roids meenemen als het gebeurt.
    Last edited by Tails; 22-03-2013, 16:58.

Comment

• Anabolic sterold complex mee en biceps pompen in 't squat rack leggo.

Comment

• Originally posted by aktito View Post
        Anabolic sterold complex mee en biceps pompen in 't squat rack leggo.
        Goed plan ! Laten we dan de fullbody bicep curl doen waarmee we ook onze rug trainen.

Comment

• 11 mei kan, 20 april kan ik ook, zondag kan ik ook, vrijdag kan ik niet

Dus zeg het maar

Wat nou kut spook XD we hadden nog geen datum geprikt. Ga nu mee dan ;d
          Last edited by Dexie; 22-03-2013, 17:13.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
            11 mei kan, 20 april kan ik ook, zondag kan ik ook, vrijdag kan ik niet

Dus zeg het maar

Wat nou kut spook XD we hadden nog geen datum geprikt. Ga nu mee dan ;d
            Ja kan wel denk, alleen is voor mij wel uur tot anderhalf uur rijden Hmmmmm
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by Tails View Post
              Goed plan ! Laten we dan de fullbody bicep curl doen waarmee we ook onze rug trainen.
              Ja gaan we daarna fve potje voetballen, hoeven we benen ook niet meer te doen!

Originally posted by InfineGhost View Post
              Ja kan wel denk, alleen is voor mij wel uur tot anderhalf uur rijden Hmmmmm
              Je moet er wat voor over hebben om met dé dexie te mogen trainen

Comment

• Training van gister was weer wat anders, omdat ik dat maatje ff wegwijs maakte, en met een paar dingen mee deed, maar bijna m`n schema helemaal gevolgd.

Pullups @ Smith
                6/7x?
                6/7 sets tot fail, chins, pullups

Side raises gewicht per kant
                10x7kg
                10x8kg
                10x8kg (met pijn en moeite maar ok)

Barbell bent-over-row
                10x45kg
                10x50kg
                10x50kg

Lat pulldown
                10x45kg
                10x45kg
                10x41.5kg

Leg curls
                10x66kg
                10x66kg
                10x66kg

Hammer curls gewicht per kant
                10x12kg
                10x12kg
                8x12kg

Abs, 2 oefeningen

Incline dumbell curls (gewicht per kant)
                10x8kg
                10x8kg
                10x8kg

Calf raises
                Weet niet meer precies hoeveel gewicht, maar 3 setjes van 12

Comment

• Balls to the walls blijven gaan hè, niet op een gewicht blijven hangen als die 'comfortable' aanvoelt, maar lekker verzwaren en weer op je vorm gaan letten.
                  (tip van iemand die zojuist een training gemist heeft door zich te verslapen, dat wordt zondag's trainen dus )

Comment

• Lekker handig haha :P

Ja man doe ik ook, ik ram er deze week veel meer uit dan vorige week, eerst deed ik bor 45/50kg x5 nu lekker tot het gaatje met alles. Door blijven gaan nu het zo lekker gaat, kan niet wachten om met die enorm grote lompe 22kg dumbells te shoulder pressen hahaha

Comment

• My biggest fear is getting wrinkles
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Nais we zitten nu zelfde op BOR :P alleen heb ik er gister +6kg tov vorige keer aan gehangen en waarschijnlijk volgende week weer meer
                        Oke ik ga mezelf promoten in iemand anders zijn log XD
                        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Gister uitgeweest, niet gedronken, niet gerookt

7 voor engels, 6.8 voor nederlands, 7 voor management, eindexamen here I come

Comment

• Yeahhhh buddy
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Wat ik trouwens eet atm:
                              1. Shake (40 gram whey + 60 gram havermout + 40 gram rozijnen)
                              2. 3 sneeën volkoren brood + 2 plakken kipfilet per snee + appel + 20 gram pinda's
                              3. 3 sneeën volkoren brood + 2 plakken kipfilet per snee + appel + 20 gram pinda's
                              4. 50 gram pinda's
                              5. 300 gram zilvervlies rijst + 200 gram kipfilet
                              6. shake (40 gram whey) + banaan
                              7. 500 gram kwark + 30 gram rozijnen + 20 gram pinda's

Als ik merk dat ik niet meer aankom, dan komt er bij meal 2&3 nog 400ml magere yoghurt bij.

Probeer me er zo goed mogelijk aan te houden, maar soms eet ik iets niet, maar dan compenseer ik het weer met wat anders...

Trouwens zo maar weer naar bed, moet echt meer slapen, zit me progressie sws ook wat in de weg. Morgen wel eerste 3 uur vrij

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                                Gister uitgeweest, niet gedronken, niet gerookt

7 voor engels, 6.8 voor nederlands, 7 voor management, eindexamen here I come
                                Ik ben trots op m'n ninja. School is belangrijk. Srs
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X